30 Aralık 2010 Perşembe

Geldim Ama Yoktun

Oraya gittiğimde, daha girişte nasıl bir hal alıyorum bilemezsin. Her seferinde insan bu hislere kapılabilir mi? Evet kapılır. O koskoca yerde her bir şeyi yok sayıp, sadece odaklanmak istediğin şeye odaklanabilir mi insan? Evet odaklanır. İşte ben o an soluk alıp verirken bütün havayı ciğerlerim de hissediyorum. Oradan geçerken her seferin de o görüntüyü dondurmak istiyorum. Pencereye geçip hayran hayran bakıyorum etrafıma. Ve yine her seferinde işte işte biliyor diyorum. Aynı yerleri görmek aynı yerleri bilmek beni mutlu ediyor. Ama sen bunları bilmiyorsun. İlk defa ben geldim ama sen bunu bilmedin bilmeyeceksin.

2 yorum:

  1. işte önemli bir soru sana onun seni görmediğinden,göremediğinden rahatsız değil misin?
    çok güzel anlatmışsın halini..kalemine kuvvet,yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim:) Soruna cevabı çok zor buldum. Sadece ve sadece galiba böyle olması gerekiyordu.

    YanıtlaSil