29 Haziran 2012 Cuma

Sakın.! İnanma Ben Hep Senin Yanında Olacağım.!

Hayatım da iz bırakanlardan. Gülmeye gitmişken boğulana kadar ağladığım günlerden biri.
Hayatın o kadar kısa olduğunu bir kez daha büyük bir acı ile öğrendim.
Malesef ki sadece heyecanlarımızın peşinde koştururken nefes verdiğimizde tekrar alabilecek miyiz bunu unutuyoruz.
İşte o gece o yatakta otururken yatıp uyumayı ertesi gün çok yorulacağımı düşünüyordum, diğeri sabah erken kalkacağız uyusak artık iyi olur diyor, diğeri ise yatmak için hazırlık yapıyordu. Ta ki korku ve heyecanla odasından fırlayan bir anne olana kadar. Herkes ertesi gün tatlı anılarını düşünürken işte o an zaman durdu her şey karardı. Eller telefona gitti 112 tuşlandı.
Kalbine yenik düşen baba yerde yatıyordu. İstermiydi ki kızının en mutlu gününde yere düşmek, istermiydi ki  o gün nabzı dursun, nefesi kesilsin. Kimseyi üzmek istemeyen o güler yüzlü adam gece defalarca  iyi geceler kızım dedi.
Gece yatmadan önce "Hadi yarın ne giyeceksiniz giyinin de bakayım" dedi. Olmaz sürpriz dediğimde içimdeki bir ses hadi kalk giyin göster diyordu. O ses, iyiki dinlemişim onu. İyiki görmüşün hepimizi. "Hepiniz çok güzel oldunuz çok şık oldunuz" dediğini duymak, kızının sorusuna "Annen senden daha güzel" dediğini duymak seninle gülmek eğlenmek her şey çok güzeldi. Ama biz sana sürpriz yapamadık sen de bize bu sürprizi yapmasaydın keşke.
Evet ertesi gün çok yorulacaktık koşuşturma olacaktı ama keşke bu şekilde olmasaydı. Rabbim mekanını cennet etsin, günahlarını affetsin dualarımız seninle. 

Kızına yazdığı doğum günü mesajı;

"Canım kızıma...
İşte büyüdün Kızım (Ama sen hala benim gözümde mini minnacıksın) ve bir gün uçup gideceksin.! Sen benim biricik kızımsın.! En zor anında sesleneceksin bana.! Yanağında bir esinti duyarsan eğer o an işte ben senin yanındayım ve yanakların avuçlarım da.! Eğer bir sıcaklık hissedersen sana sıkıca sarıldım.! Kulağında bir fısıltı duyarsan eğer, seni sevdiğimi söylüyorumdur.! Sakın inanma.! Sana derlerse ki babaların sevgisi anaların sevgisinden azdır diye.! Babalar kızlarını analardan daha çok severlerde, analar kıskanır.! Bilirler ki babalar kızlarına kıyamazlar.! İşte bazı analar çıkarda kızlarının üzerinden duygu sömürüsü yaparlar. İşte sevgimizi kıskanırlar.! Bir gün sende ana olacaksın belki sende kıskanacaksın. O zaman beni düşün.! Hayat babalara dik durmasını öğrettiği için babaların sevgisi az gibi gözükür de, sen inanma.! Sakın babanın ağlamadığını düşünme.! Sen giderken, sular seller gibi ağlarlar da, Tek göz yaşı göremezsin. Bil ki yüzünü döktüğü an ağlıyordur. İçten içe yanıyordur yüreği.! Babanın ağladığını tek yağmur yağdığı günlerde görebilirsin. Onun içindir babalar yağmuru çok severler.! Her yağmur yağdığı zaman baban senin gidişine ağlıyordur.! Kimsecikler görmesin diye.! Her yağmur yağdığında bil ki baban ağlıyor.! Belki sevinçten belki de üzüntüden ama her zaman yağmuru sev.! Ben yağmuru seviyorum.! Canım kızım her zaman bu yürek seninle atacak.! Seni seven yüreklerde olacak ama unutma ilk nur yüzüne düştüğü zaman, ilk yüzüne bakan, erkek benim.! Sen hala gözümde ilk doğduğun anki kızımsın.! Doğduğun gün sevincimi kimseler bilemedi.. Kimse gideceğini bile, bile seni sevemez.. İşte bir tek babalar sever kızlarını bile, bile.! İyi ki doğdun gül yüzlü güzel kızım hiç boynunu bükme, bir gün öldü deseler. Sakın.! inanma ben hep senin yanında olacağım.! Sıkı, sıkı sarılacağım sana…


İYİ Kİ DOĞDUN...SENİ SEVİYORUM CANIM KIZIM... BABAN ".

1 yorum:


  1. Merhaba Sayıdeğer blog yazarı, Bu değerli konu ziyaretçilerinize gerçekten yardımcı olmakta bunun için biz ziyaretçiler teşekkür ederiz.
    Sizin gibi seviyeli bloglar her zaman değerli paylaşımlar sunar, Bu ilgili ve bilgili paylaşımların devamını bekliyoruz blogunuzu zevkle
    takip ediyorum. Gününüz güzel olsun.

    size değerli bilgilerden bahsetmek isterim. izmir nöbetçi noter izmir bölgesinde aranan bir noter ofisidir, Nöbetçi Noter ofisini bulmak
    buradan ulaşımı sağlanabilir. 1841 irlanda başlıklı aramada tarihi efsaneler bulunmaktadır, irlanda bölgesinde
    yaşanan bu olaylara gözatmak isterseniz buradan gelin. Güzel sözler olarak yeni paylaşım yapan blogumuz yüzlerce yeni güzel sözlerle buluştu bknz:Güzel Sözler
    Zibrit Tavuğu bir harikadır sizde göz atarak bu mükemmel canlı hakkında bilgi edinebilirsiniz. Siteni Tanıt bölümünde ücretsiz tanıtım yapabileceğiniz bir yer var.

    YanıtlaSil